תיאטרון

מגמת התיאטרון הינה מגמה תלת שנתית המכשירה תלמידים להיות יוצרי תיאטרון רחבי אופקים. דרך שיעורים עיוניים ומעשיים התלמיד נדרש להיות שחקן-חוקר היוצר ומביע את עצמו בהתבסס על תיאוריות שונות, שיטות משחק ובימוי וטכניקות דרמטיות של עבודת השחקן. 

תנאי קבלה: 

אודישן: ביצוע מונולוג מתוך מחזה הכולל למידה בעל פה ומשחק 

שיחה עם רכז המגמה.

 

תוכנית הלימודים

מגמת התיאטרון הינה מגמה תלת שנתית המכשירה תלמידים להיות יוצרי תיאטרון רחבי אופקים. דרך שיעורים עיוניים ומעשיים התלמיד נדרש להיות שחקן-חוקר היוצר ומביע את עצמו בהתבסס על תיאוריות שונות, שיטות משחק ובימוי וטכניקות דרמטיות של עבודת השחקן. 

תלמידי התיאטרון מצופים לעבוד באופן אחראי, יצירתי, רחב ושואל שאלות.

 

תלמידי מגמת תיאטרון מקבלים כלים מקצועיים דרך למידת חקר ועשייה יצירתית, צפייה בהצגות בתיאטראות שונים, קריאת מחזות וסדנאות מקצועיות. 

סגנונות התיאטרון הנלמדים כחלק מתכנית הלימודים ושיטות המשחק והבימוי מקבלים ביטוי מעשי בהופעות ובבגרויות מעשיות בכל שנות הלימוד.

היכנסו לאתר מגמת תיאטרון עתיד רזיאל 

 

מתוך משוב של תלמידי המגמה: "אני מחכה לימים בהם יש שיעורי תיאטרון" | "זו למידה משמעותית! אני גם נהנה, גם עובד קשה, מרגיש סיפוק וגם יש לי חוויה של עבודה בקבוצה …זה משהו שיישאר איתי לכל החיים" | "זו פעם ראשונה שאני בוחרת ללמוד משהו שאני באמת רוצה וגם מרגישה שאני מתפתחת גם באופן אישי"

קישור לסרטון מה זה בשבילי להיות במגמת תיאטרון עתיד רזיאל

 

אם הבמה קוראת לך, אם יש לך מה להגיד על העולם סביבך ואם הסקרנות והיצירתיות בוערים בך – מגמת תיאטרון עתיד רזיאל!

דרכי היבחנות:

 

כיתה י: ערב מונולוגים , מחזות ישראליים ופרשנות בימתית דרך שפת התיאטרון, תוצר מעשי בימתי , הערכה פנימית

 

כיתה יא: ערב דיאלוגים \ סצנות אבסורד או פוסטמודרניזם ושימוש בעקרונות הקומדיה הקלאסית, תוצר מעשי בימתי , הערכה פנימית 15%

 

כיתה יב: בגרות עיונית תיאטרון ישראלי טרגדיה קלאסית ריאליזם, היבחנות בכתב ,הערכה פנימית,20% ,בחינה מעשית בהפקה מלאההיבחנות במשחק ובתפקידי עיצוב או בימוי, תוצר מעשי בימתי ,הערכה חיצונית50%

 

תנאי קבלה: 

אודישן: ביצוע מונולוג מתוך מחזה הכולל למידה בעל פה ומשחק 

שיחה עם רכז המגמה.